Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Το Πλήθος 

  Στο δρόμο, εκεί όπου το πλήθος συνωστιζόταν περισσότερο από κάθε άλλο σημείο, στεκόμουν με τον Πιερό. Όλα τα μάτια στράφηκαν πάνω μου. "Γιατί γελούν;" ρώτησα, αλλά αυτός χαμογέλασε και τίναξε τη σκόνη από το μαύρο μου μανδύα. "Δε βλέπω' θα είναι κάτι αστείο, ίσως ένας τίμιος κλέφτης!" 
  Όλα τα μάτια ήταν στραμμένα πάνω μου. 
"Σου έκλεψε το πορτοφόλι!" είπαν γελώντας. 
"Το πορτοφόλι μου!" φώναξα. "Πιερό, βοήθεια! κλέφτης!"
 Είπαν γελώντας: "Σου έκλεψε το πορτοφόλι!" 
 Τότε ξεπρόβαλε η Αλήθεια κρατώντας έναν καθρέφτη. "Αν είναι τίμιος κλέφτης", φώναξε η Αλήθεια, "ο Πιερό θα τον βρει μ' αυτόν τον καθρέφτη!" αυτός όμως χαμογέλασε μονάχα και τίναξε τη σκόνη από το μαύρο μου μανδύα.
 "Βλέπεις", είπε, "η Αλήθεια είναι τίμιος κλέφτης, σου φέρνει πίσω τον καθρέφτη σου"
 Όλα τα μάτια ήταν στραμμένα πάνω μου.
 "Συλλάβετε την Αλήθεια!" φώναξα, ξεχνώντας πως δεν ήταν καθρέφτης μα πορτοφόλι αυτό που έχασα, ενώ στεκόμουν με τον Πιερό στο δρόμο, εκεί όπου το πλήθος συνωστιζόταν περισσότερο από κάθε άλλο σημείο.

Ρόμπερτ Γ. Τσέϊμπερς
Ο Βασιλιάς με τα Κίτρινα
(Ο Παράδεισος των Προφητών)
μτφ. Βάκυ Τόμπρου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου